fredag 28 februari 2014

What?

Eftersom det är testdag idag så började jag dagen med att ta graviditetstestet. Jag hade ju i stort sett inga förhoppningar om att det skulle visa något men efter någon minut såg det ut så här? What? säger jag bara. Jag blöder ju för mycket för att vara Nid. Kan det vara kroppen som inte fattat det ännu och gett mig mens? Eller är det missfall på ett av dem, men borde det blöda så mycket då? Ska i alla fall ringa in kl 8, lite nervöst. Skulle vilja ta ett blodprov eller nåt för att säkert veta för jag antar att det är på tok för tidigt för VUL?
 
Sambon opererades igår och de var tvungna att ta hela då tumören växt så nu måste han ta testosteron resten av livet dagligen. Han tycker det är en ganska jobbig situation och det förstår jag. Nu behöver vi den här ljusglimten!
 
Håll tummarna!

3 kommentarer:

  1. Så var det för mig förra gången. Blödde som en mindre mens men fick starka plus. Jag håller tummarna att det går vägen ändå. Vad tråkigt med din sambo. Hoppas det känns bättre för honom snart.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur var det för dig då, slutade det blöda något eller blev det svagare plus í och med att det slutade blöda? Idag har blödningen avtagit lite, hoppas att det inte ökar igen...

      Radera
  2. Håller allt man kan hålla!!

    SvaraRadera