måndag 24 februari 2014

Missfall igen?

Blödde mer igår och inatt så jag antar att det är missfall även denna gång? Kan det bara inte få gå bra en gång? Det är verkligen allt på samma gång, vi måste ha så grymt mycket otur.
Vi blev påbackade på en parkering i lördags (smitning) så bilen måste in på verkstad = självrisk och viss del av hyrbilskostnad, sambon ska opereras på torsdag för det de har hittat i den andra testikeln, då de inte vet om det cancer eller inte så vill de göra det så snabbt som möjligt, och nu förmodligen ett missfall också... Vad har vi gjort för att förtjäna att det mesta går åt skogen? Det är tur vi har M för hon är den mest underbara lilla tjej som finns. Det är nog det enda positiva som hänt oss de senaste åren.
Idag önskar jag att jag hade varit ledig, känner mig gråtfärdig hela tiden men det är väl bara att bita ihop. Snart orkar jag inte mer...

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas allt ser bra ut ändå. Jag blödde massor nu sista graviditeten. Hoppas det bara är hormonerna.
    Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Libra! Tror dock att det är alldeles för mycket blod för att inte vara ett missfall... Hoppas du mår bättre! Kram

      Radera
  2. Kramar om <3. Oftast är det tyvärr så att all skit inträffar samtidigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det brukar ju vara så... Tänk om det kunde vara likadant med de positiva sakerna... Kram

      Radera