lördag 1 mars 2014

Rädd

Pratade med festen igår och efter att de diskuterat mitt fall tyckte de att jag ska ta ett nytt grantestare om en vecka. Jag hade ju helst velat ta ett blodprov men dels tyckte de att det är tidigt och dels måste man ta blodprov flera dagar i rad för att se att det ökar. De kan i nuläget inte utesluts något, kan vara utomkveds, missfall på ena eller båda, genombrottsblödning...
Det jag är rädd för att jag hinner få allt för höga förhoppningar att det finns en chans att det går vägen. Det slutade i stort sett blöda helt igår, kommer bara svagt svagt färgat ibland. Mådde illa dom bara den imorse och det känns som växtvärk i livmodern. Vill bara spola fram tiden nu. Så jobbigt att jag bearbetat ett missfall i 5-6 dagar redan och så får jag nya förhoppningar och så kanske det går åt skogen igen? Det är ju rent elakt av kroppen i så fall!
Vad tror ni? Någon som varit med om liknande? Hur har det slutat för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar