fredag 21 februari 2014

Ruvardag 9

Det kom inget mer rosa/blod igår och det som var på morgonen var ju extremt lite eftersom det mesta som kommer ut är från Lutinus. Imorse var det dock lite rosa igen och även nu några timmar senare men fortfarande pyttelite. Idag ska ju mensen komma om det hade varit en normal månad men det är det ju inte. Kan ju vara på gång eftersom det kommer rosa eller så är det slemhinnorna som är känsliga för det bränner lite. Eller så är det nidblödning. Hoppas hoppas även om jag känner på mig att det är mensen som är på g. Jag förstår det inte då, jag blev så lätt gravid med M och nu fick jag tillbaka 2 jättefina embryon + att kroppen varit gravid innan och det borde vara lite lättare då. Jag tycker ju att något av dem borde fästa. Förmodligen något som inte är bra med dem eller mig om det inte gör det så då är det väl lika bra. Hellre att det blir så en missfall.

Vågade inte ta något test imorse, får bli imorgon bitti om det inte redan börjat tokblöda tills dess. De andra gångerna har jag fått plus som imorgon.

Jag ska inte ge upp ännu.

5 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig så mycket i vad du skriver! Till och med läkarna på klinikeen sa så, "du har varit gravid förut och det är jättefina embryon som sätts tillbaka, det SKA gå". Men gick inte... Tillslut fick jag också tillbaka två och nu har vi två fantastiska bebisar! Tror det var meningen attt de skulle komma till oss, just de två...

    SvaraRadera
  2. Hoppas hopps hoppas att det är er er tur nu!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag hoppas också, verkligen! Jag mår illa så jag hoppas att det är gravidtecken. Och än så länge inte mer blod, bara pyttelite rosa...

      Radera
  3. Hej! Hamnade på din sida av en slump! Jag och min man håller på med vårt 5 ivf med. Fick mina två "bebisar" fre 14/2, så nu väntar jag lika ivrigt som du! Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh spännande! Håller tummarna för er också!

      Radera