onsdag 19 februari 2014

Ruvardag 7

Vaknade med huvudvärk idag, mindre roligt, jag hoppas det går över med Alvedon men det känns mer som en migrän men vi får se under dagen. Tycker jag har haft nog nu med sjukdomar och annat, vill bara ha en normal vecka med jobb och må bra. Kan ju vara biverkningar av Lutinus också. Det närmar sig tjuvtestdagen, ska jag våga redan imorgon eller ska jag vänta till lördag. Som jag säkert skrivit tidigare så ska min mens komma på fredag om det hade varit en normal månad men nu är det ju inte det. Börjar jag blöda på fredag så får jag nog lite panik, då kanske det kan vara skönt att testa imorgon så jag får veta innan men å andra sidan har jag haft väldigt svaga plus på rd 10 tidigare så det kanske är bäst att vänta i alla fall. Usch vad det snurrar i mitt huvud.

4 kommentarer:

  1. Huvudvärk låter positivt. Det får jag alltid vid ett plus. Jag håller tummarna hårt! :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tänkte på dig när jag fick huvudvärk, att du brukar få det. Vaknade dock imorse med att det kom lite rosa. Hoppas att det är en Nidblödning bara. Men jag tog faktiskt ett test imorse och det var minus. Men det är ju fortfarande tidigt så jag har inte gett upp ännu. Kram

      Radera
  2. vad duktig du är som vågar tjuvtesta. Förstår absolut tänket. Det låter positivt med huvudvärk :) hoppas att du får ett fint plus! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att du har rätt! Vaknade dock med en lite rosa och ett minus men jag vet att det är tidigt och jag hoppas att det är en nidblödningen eller pga lutinus. Kram

      Radera