onsdag 12 februari 2014

ET-dagen

Fick samtal igår angående befruktningen och av de 12 de fick ut kunde de använda 8 att injicera. Av de 8 var 2 normalt befruktade så det betyder att jag får 2 st embryon tillbaka i eftermiddag. Lite besviken att det inte blev något till frysen men om nu något att av dessa resulterar i en graviditet så behövs ju inga i frysen! Tänk om båda tar sig...

Var dock tvungen att ringa dem idag och fråga lite angående min hals, jag misstänker att jag fått min tonsillit tillbaka och jag var rädd att jag inte kunde få tillbaka dem idag om jag nu måste äta penicillin igen. Men jag har ingen feber så då ska det vara ok. Fick bara en telefontid hos läkaren jag var hos för 2 sen med halsen och det först imorgon så jag får dras med det här. Men skönt att höra att det var ok att äta penicillin men att de ska betrakta det som en graviditet och ge mig medicin efter det.

Så håll tummarna att de fortfarande ser fina ut idag våra små embryon. De sa i alla fall inget om det när jag pratade med dem så det borde betyda att de ser jättebra ut!

Ruvare om några timmar, tjohoo!

1 kommentar: