måndag 10 februari 2014

Då var det dags igen, äggplockning nr 6


Då var dagen D här igen, skönt att det är snart är över, mest nervös över att må illa och bli yr som förra gången eller att pulsen ska bli så där låg igen.
Vi kommer iallafall vara först, tjohoo, det är det bästa.
Har lite goda tecken och känslor inför detta försök, när M kom till var det både OS och melodifestivalen, det var i februari jag startade, det var en måndag jag tog ut äggen, samma medicin, samma läkare idag som tar ut äggen som satte tillbaka M. Då den dagen vi tog ut äggen hade jag magsjuka, den här gången har jag precis haft tonsillit och ätit penicillin så jag ser en del liknelser. Syskonförsök nr 5 måste väl ändå vara vår tur? 
Är fortfarande dock nojig för att få tillbaka två men samtidigt livrädd för att inga ägg ska bli befruktade den här gången heller... 

Denna omgångs sprutor:

1 kommentar: