tisdag 4 februari 2014

VUL

Det gick bra på VUL igår, 4-5 blåsor på höger sida och som vanligt var min vänstra sida inte så samarbetsvillig men vi såg att det var några blåsor där också. Måste dock tillbaka på fredag igen för nytt VUL men jag tippar på att ÄP blir på måndag, något annat vore konstigt.
Vi bestämde också att jag skulle höja dosen Gonal-F till 450 IE. Bad om att få recept på Alvedon för det går åt en del de här dagarna då jag får biverkningar, en liten ask man köper receptfritt räcker ju inte långt.
De hade diskuterat oss och då jag får så hög dos och ändå inte brukar få fler ägg så frågade de om de får sätta tillbaka två embryon även om det är toppkvalité och det har vi sagt ja till. Men jag börjar få lite ångest..... Visst skulle det vara mysigt men jag är lite rädd för att vi inte skulle ha så bra med tid för älskade lilla M. Men vi får se, först ska vi ju få några ägg att bli befruktade vilket inte alltid är så lätt...

1 kommentar:

  1. Spännande! Hoppas verkligen det går vägen denna gång.
    Kram

    SvaraRadera