lördag 22 februari 2014

Ruvardag 10

Hade så svårt att sova inatt, allt bara snurrade, mest om det är en eller två och om det lilla blod som kommer. Somnade efter 12 igår och gick upp vid 5. Tog ett ett test imorse och det var ett solklart plus, inte jättestarkt än men starkare än igår em. Hade inte blött något inatt men tog en lutinstrument när jag gick upp och sen började det blöda igen. Har sedan känt hela dan mer eller mindre att det känns som det "rinner till". Fortfarande inte jättemycket blod då det är lutinusresterna dom är lite rosa/bruna, ursäkts detaljerna. Vi har varit borta hela dagen på Disney on Ice och har inte riktigt kunnat slappna av och tog test direkt när jag kom hem, fick panik först för det visade nada så jag öppnade ett dyrare test och tog det också, samma sak där, nada. Bröt ihop och kände att jag orkar inte det en gång till. Efter nån minut kollade sambon och sa men de här är väl inte så svaga. Såg att de efterlängtade strecken kommit fram, det var jag som varit för snabb. Jag vill verkligen att det ska gå bra nu, bara det slutar blöda nu så jag kan släppa det här några dagar. Sista dagen med lutinus på onsdag, det ska bli underbart!
Känns som det är avgörande imorgon för det var efter två dygn från plus det var borta förra gången jag fick missfall.

1 kommentar:

  1. Så jobbigt! Håller mina tummar för er... Jag vågade aldrig testa tidigare än min testdag, och knappt ens då, men mina + har varit svaga båda gångerna jag testade (en gång per barn). Oavsett vad stickan visar kan man ändå inte göra någonting, så jag tyckte inte att det tjänade någonting till att testa bara för testandets skull. Bättre att låta bli så slapp jag bli besviken om det först visade + och jag sedan fick missfall.
    Kram

    SvaraRadera