tisdag 18 februari 2014

Ruvardag 6

Jag tycker tiden går ganska snabbt ändå. Kanske är för att jag har rätt mycket att göra på jobbet eftersom jag råkat bli sjuk 2 gånger på 2 veckor och varit ledig en dag för ÄP. Känner idag äntligen att jag börjar komma ikapp lite, avskyr att ligga efter med massor och inte ha kontroll.

Jag är väldigt hoppfull denna gång men jag är rädd för att jag för hoppfull, det är väldigt långt att falla då om det inte går vägen. Det här gången känns det som nu eller aldrig.

Vet inte hur jag ska göra med tjuvtest, det är på lördag i så fall. När jag var gravid med M plussade just som på den dagen och även den dagen jag plussade fast fick missfall var just på rd 10. Borde få mens på fredag redan annars men det kan ju också vara lite uppskjutet eftersom jag behandlats med hormoner och det blev någon dag längre den här gången.

Håll tummarna för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar