torsdag 20 februari 2014

Ruvardag 8

Fick en känsla inatt att det inte kommer gå vägen och att mensen är på g. När jag gick hade jag bestämt mig för att ta ett test. Väl inne i badrummet såg jag att det kommit lite rosa under natten och jag kände direkt att min känsla inatt har varit rätt. Tog testet iallfall och det var ju såklart negativt. Vet att det bara är ruvardag 8 och jag fick ju jättesvagt på rd 10 med M. Sen kan det ju bero på vilket test det är också, hur känsligt det är. Så jag har inte helt gett upp även om jag nästan har den inställningen. Skulle detta inte gå vägen vet jag inte om jag orkar mera. Det blir nog en rejäl paus i så fall från allt vad IVF heter. Känns så onödigt att ha slösat 100 000 kr på absolut ingenting förutom smärta, depression och misslyckanden. Vi hade kunnat få så mycket roligt för de pengarna. Men det kan man ju aldrig veta innan... 
Men som sagt, jag har inte gett upp helt än! Kommer det inget mer blod eller väldigt lite under dagen kommer jag nog få upp förhoppningen lite mer i alla fall.
Tack till er som tittar in, håller tummarna och kommenterar! Ni betyder mer än ni tror!

2 kommentarer:

  1. Kram från en som vet hur det är när det inte går vägen... Fast det gjorde ju det för oss, tillslut, två gånger, men det var många sorger och bedrövelser på vägen. Och ni har ju fantastiska M, vilket inte är så lite... Försök att hitta det positiva i att bara ha ett barn istället för att sörja över att det inte blir ett till (om det nu blir så) <3. Kram igen

    SvaraRadera