fredag 31 augusti 2012

Today is the day!

Idag är det äntligen dags för besök nr 1 på fertilitetsenheten! Så det känns skönt att vara i startgroparna iallafall. Hoppas bara att allt ser bra ut så det inte blir något bakslag på det. Man vet ju aldrig.
Känns som jag springer på sjukhuset för olika besök hela tiden. Igår kom en kallelse för operation av min knöl på armen också. Tyckte det var lite kort varsel med 2 veckor bara... Hade ju planerat Ullared dagen efter det här så nu får jag nog styra om det lite. Ska försöka åka dit om en vecka istället.
Känns som om jag har en förkylning på g, vill inte!!!! Och har inte tid!!!!! Jag hoppas det bara beror på sömnbrist, ibland kan jag nästan få som halsont och seg i huvudet av det. Men inatt sov M hela natten så jag borde vara piggare då.

Håll tummarna för mig att det går bra idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar