onsdag 29 augusti 2012

Saknar min lilla M....

Tycker verkligen inte om att behöva lämna M på dagis hela dagarna! Jag vill ha mer tid att vara med henne. När jag kommer hem från jobbet så är det 1 timme kvar tills vi börjar göra henne klar för natten! Så som mest får jag 1,5 timme med henne. Och ibland är det ju andra saker man behöver ta tag i efter jobbet så då blir det ju ännu mindre tid....
Kan tex ha lite småångest för att jag ska till frissan imorgon efter jobbet, vilket betyder att imorgon hinner jag i stort sett bara säga godnatt.... Jag önskar jag kunder styra mina arbetstider eller gå ner i tid. Jag vill vara hemma med M mer....

När det gäller mamma så har jag kommit in att älta sista veckorna, sista dagarna, sista månaderna. Vad hade jag kunnat göra annorlunda, hur hade jag kunnat hjälpa till mer? Det är inte så att jag känner att jag inte gjort vad jag kunnat men ändå. Förstår fortfarande inte att hon är borta... Känns overkligt och orättvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar