torsdag 30 augusti 2012

Äntligen!

Idag efter jobbet ska jag till frissan! Äntligen dags att klippa och färga lite! Såååå skönt när någon håller på med håret! Det blir väl det vanliga även om jag är sugen på något nytt, men vet inte vad det skulle vara... Mitt hår är så tunt så jag har ju nästan inget känns det som. Det gör ju det svårt att göra frisyr av det, det bara hänger... Supertråkigt hår! Men skönt ska det bli!

Imorgon är det dags för besöket och provtagning på fertilitetsenheten! Äntligen! Jag hoppas bara inte M har otur och blir sjuk och inte kan vara på dagis, vet inte vart jag ska göra av henne då. Farmor bortrest och mormor finns ju inte... Tror inte det är så lyckat att ta med henne dit iallafall. Men det får ordna sig på något sätt. Nu är det inte så att hon är på väg att bli sjuk men bara för att så blir det säkert så...

Blev strul med mammas gravplats igår. På något sett som inte ska kunna hända har det blivit dubbelbokat.... Så det är någon som har hunnit bli gravsatt där sen vi skrev kontrakt. Fick åka och välja en ny plats igår. Det blev absolut inte sämre och det är bara en rad bakom så det var ingen fara, men det är så onödigt när det blir så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar