tisdag 21 augusti 2012

Då var det dags igen...

M har varit feberfri och frisk hela sommaren så det var väl väntat att hon skulle få feber igår.
Hämtade på dagis vid halv 5 och då var allt som vanligt men en timme senare tyckte jag hon kändes lite varm! Hon sover så oroligt när hon har feber och vill vara så nära mig som möjligt. Fick hämta henne till vår säng vid 1 inatt och ge henne lite alvedon. Så inatt har det inte blivit många timmar sömn för min del . Tycker inte om när hon inte mår bra, blir alltid så orolig.

Imorgon är det redan 1 månad sedan mamma somnade in, tiden går så otroligt fort. Känns som ett stort tomt hål. Brukade alltid filma M en liten snutt med telefonen och skicka till mamma som älskade dessa små filmer. Nu när jag filmar känns det så jobbigt att inte ha någon att dela dem med. Vet att mamma kunde titta på dessa om och om igen, speciellt de dagar då hon var liggandes och inte orkade ta sig upp. Då kunde vi ändå dela med oss av vardagen till henne.

Blir en halvdag för mig idag, sen är det dags att åka hem och ta hand om min lilla älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar