onsdag 22 augusti 2012

1 månad idag

Idag är det redan 1 månad sen du somnade in, en månad sen jag fick se dig, hålla dig i handen.... Känns som en evighet men det har ändå gått otroligt fort.

Var själv igår på ett läkarbesök och passade på att fråga då om de kunde hjälpa mig med en remiss för mammografi. Det är inte så att jag misstänker någon knöl nu men mamma var 33 när hon fick cancer och jag fyller 33 om några månader så det känns som om jag vill kolla upp detta i tid.

M hade ingen feber på hela dagen igår så det blir dagis idag igen. Konstigt att det bara blev en kväll/natt med feber och sen inget mer, inte ens förkyld. Men skönt att det inte blev något långvarigt.
Jag börjar dock få ont i halsen så det är väl något min lilla älskling släpat hem från dagis igen..... Hoppas det går över under dagen.

Måste försöka hitta min motivation till att jobba igen. Jag gör det jag ska men inget mer känns det som. Jag brukar alltid ha ett högt tempo och sugen på att komma på massa nya saker men nu känner jag mig helt avtrubbad och trött. Tips önskas på hur man får energi och lust tillbaka!

Älskar dig mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar