tisdag 14 augusti 2012

Anonym för ett tag

Har bestämt mig för att vara anonym här, åtminstone till en början. Vill kunna skriva av mig hur jag verkligen känner utan att behöva fundera på vad min omgivning tycker.

Tog ett beslut igår och mailade fertilitetsenheten, vill höra mig för hur det ser ut med kötider mm. Känns skönt att ha tagit det beslutet.

Behöver hela tiden saker att se fram emot känner jag, har ju vår resa i oktober som jag längtar så otroligt mycket efter. Var hemma 7 veckor i sommar men de flesta spenderades antingen på sjukhuset och sen var det ju veckorna efter mamma gick bort. Är helt slut och saknar motivation. Annars när man kommer tillbaka efter sommaren kan man ibland ha lite lust att ta tag i saker och det är roligt under en period igen. Men det kanske inte är så konstigt att man känner så här. 7,5 vecka kvar till Thailand!

Saknar dig mamma, saknar att kunna dela saker med dig, berätta vad M har gjort på dagis, bara att höra din röst... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar