onsdag 5 september 2012

Uthämtat

Åkte till apoteket igår för att kolla om de fått tag på Orgalutran som ska bli restnoterat från denna vecka. Var där i fredags och de skulle beställa och sen ringa mig men jag vågade inte chansa så jag hoppade in igår och då hade de fått in det men bara inte hunnit göra klart och ringa mig! Så jag fick med mig allt hem! Skönt att slippa jaga efter det!
Jag är glad för att högkostnadsskyddet täcker alla sprutor när man får betala behandlingen själv. Annars hade det varit jobbigt. Räknade lite snabbt igår och det jag hämtade ut var ca 12000 kr och jag kommer nog behöva fylla på lite till.

Ser fram emot Ullared på fredag! Jobbig bilresa men det är det värt! Hoppas bara vi hittar massa fint, skulle vara skönt att vara klar med de flesta julklappar redan nu!

Ha en underbar onsdag!

1 kommentar:

  1. Önskar dig också en härlig onsdag!

    http://fertilitetsresa.blogg.se

    SvaraRadera