onsdag 19 september 2012

Urnsättning

Urnsättningen i måndags gick bra! Jobbigt förstås men skönt att det nu är avklarat också! Nu ska bara stenen på plats och den borde vara klar lagom tills vi kommer hem från Thailand!
Har fortfarande så svårt att förstå att det har hänt! Verkligheten kommer över mig ibland men försvinner ganska snabbt igen, men det känns som de tillfällena kommer oftare. Kanske är hjärnans sett att långsamt gå framåt i sorgen.

Trodde nästan M skulle få vara hemma från dagis idag, hon hade lite feber igår kväll men hon fick en alvedon, sov gott hela natten (vilket hon inte brukar när hon har feber) och var inte alls varm inatt och ingen feber imorse, så hon fick gå iväg. Får se om de ringer från dagis sen då.......

Har aldrig opereras förut så är det någon som vet om det är normalt om det svider och "bränner" i såret efter snart en vecka? Gör nästan ondare nu än de första dagarna. Kanske är för att jag lyfter M en del också, de sa att det var ok att göra det men kanske inte är så bra iallafall.. Någon som vet?

Ser att en del läser mina inlägg, ni får gärna skriva en liten kommenter! Alltid roligt!!!

Ha en bra dag alla där ute!!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att ni har gjort urnsättningen och att det gick bra. Det är ju vissa steg man bara måste igenom för att också kunna gå framåt. Förstår att du har det tufft och vill bara att du ska veta att jag bryr mig.
    Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera