måndag 24 september 2012

Snart Thailand

Nästa vecka på lördag åker vi äntligen! Börjar få klart med allt som ska fixas innan, är ju inte bara när man åker reguljärt. Vi måste ju fixa allt från transfer, barnstolar, resesängar mm själva men nu tror jag det är löst! Ska bli så underbart att få komma bort och njuta! Äntligen en resa där man slipper oroa sig in i det sista om vi ska åka eller inte och om vi hinner hem. De senaste 4-5 åren har jag inte vågat boka resor så långt i förväg eftersom jag inte hur mamma skulle må.
Tycker fortfarande det känns lite jobbigt att jag måste ta med mig sprutorna. Beror ju helt på när mensen kommer nästa vecka men jag vet inte om jag vågar chansa och lämna dem hemma ändå.... Vore så tråkigt att missa detta tillfälle för att jag inte har med mig sprutorna. Enl Fertilitetsenheten behöver jag inte ha något intyg utan det ska räcka med att de ligger i originalförpackning. Någon som hört annat eller har rest med dessa sprutor i bagaget?
Ser helt ok ut va? Längtar!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar