torsdag 20 september 2012

Burr

6 grader nu på morgonen, usch tycker inte om kylan, är så frusen av mig! Snart måste man ta på sig och M massor av kläder, är ju så enkelt och smidigt de här lite varmare årstiderna! Blir väl att ställa klockan 10 min tidigare än vanligt!
Den här veckan har M vaknat före klockan har ringt ändå så vi har haft några mysmornar med Pippi i soffan när vi gjort oss klara! Som tur är så är hon så snäll och lyssnar på vad vi måste göra och går med på att klä på sig, borsta tänderna mm. Min lilla älskade M, vad skulle jag göra utan henne....

Skrev ju om såret igår, att det gjorde ont. Hade ont hela dagen och började bli lite orolig, men igår var det precis som det small till och min första tanke var att något stygn flög upp men det var kompressen som suttit fast i såret som lossnade! Äntligen! Har känt att det suttit fast lite och jag vill ju inte dra i det eftersom såret inte skulle läggas om. Men smärtan försvann helt efter det! Var ändå tvungen att ta hjälp av sambon igår och byta det för det halkar ner, och såret såg bra ut! Skönt! Vill ju inte att det inte ska ha hunnit läka tills vi åker till Thailand!

Dags att dra igång den här jobbardagen! Tycker bara man är på jobbet jämt. Men snart helg igen!

Ha en härlig torsdag!

2 kommentarer:

  1. Usch ja för kyla!! Nu hoppas jag på en underbar höst (älskar hösten) sne kan vi ta en månad med advent, glögg, jul & nyår och sedan kan vi raskt hoppa fram till våren tycker jag!! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan jag gärna gå med på! =o)Vill inte ha under -20 i flera veckor/månader...

      Radera