måndag 12 november 2012

Ultraljud och kommentarer

Var iväg i fredags igen på VUL och han kunde se iallafall 12 blåsor som hade bra storlek så det har hänt lite under de tre dagarna! Han tyckte först att jag skulle göra ÄP som idag men ändrade sig och tyckte att vi skulle köra lika många dagar som förra gången så imorgon tisdag är det dags! Tog ÄL-sprutan igår och när jag var igång förra gången så tog jag Pregnyl och fick blanda själv och hålla på och ont gjorde det efteråt, sved som bara den. Men den här gången var det en färdig spruta "Ovitrelle" och den kändes absolut ingenting så det var skönt! Idag är jag sprutfri och imorgon bitti ska jag in kl 07:45 och någon gång under förmiddagen ska jag plockas. Vet ju inte exakt när eftersom det förmodligen kommer vara 4-5 par trodde de. Börjar bli lite smånervöst, sist jag gjorde det var den 1 mars 2010, hade haft maginfluensa hela natten och visste inte hur jag skulle ens klara att sitta i bilen in till sjukhuset! Men allt gick bra och lilla M blev till!

Det verkar som det hade hoppat in någon inställning att man måste ha konto för att kommentera min blogg, har nu tagit bort det så ni får gärna testa att skriva något så jag ser om det funkar!

3 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon. Jag ska hålla tummarna. :)

    Jag kan bara kommentera anonymt från min iPhone. Vet inte varför jag inte kan fylla i namn och adress. Är så på alla blogspotbloggar. :-/

    Kram
    Libra

    SvaraRadera