fredag 2 november 2012

Gravsten på plats

Nu står stenen på plats vid min mammas grav. Blev så fint, men ännu mera verkligt att se namnet stå där! Allt känns så orättvist! Hon borde vara här hos oss nu! Nu när allt är avklarat så är det bara en stor tomhet och saknad. Får nästan lite småpanik vissa dagar, hur ska jag klara att gå vidare. Känner mig så ensam trots att jag har min familj och N´s familj men det är ändå inte samma sak, vill ha MIN mamma. Men det är väl något man lär sig leva med. Är nog en jobbig period nu med både min och M´s födelsedag samt julen. Känns extra tungt bara för det. Och säkert även för att vi försöker få ett barn till.

Gick jättebra med spruta 2 igår, hade lite huvudvärk igår em, är ju en mycket vanlig biverkning och jag tar ju 250 IE per dag så det kanske känns mer den här gången.
Sist hade jag ju maginfluensa den dag jag skulle på ÄP, tänk om det var biverkningar? Livrädd att det ska bli likadant den här gången, det var INTE roligt.

Kortdag idag, jag jobbar ju halvdag på fredagar och idag stänger jobbet 1,5 timme innan så jag får gå 90 % tidigare av det ytterligare så strax efter kl 10 slutar jag idag, lyxigt!

2 kommentarer:

  1. Magsjukan KAN nog ha varit biverkningar - kolla med kliniken om det upprepas! Jag fick som sagt de symptomen av 75 IE Menopur... Vilket tydligen var tillräckligt för att sätta min kropp ur spel.
    Kram och kämpa på! Förstår att det är tungt med din mamma, tänker på er ibland

    SvaraRadera
  2. Jag frågade då förra gången men det trodde de inte.. Så jag hoppas att det inte var därför..... Och om det var det hoppas jag att jag slipper det den här gången för jag var verkligen urdålig sist!
    Kram till dig!

    SvaraRadera