måndag 21 oktober 2013

Testdag/Sprutstart

Har inte orkat med att skriva på någon vecka. Hade testdag i onsdags och självklart visade det minus, något annat hade varit konstigt. Så nu har jag varit med om missfall också.. Mailade in mitt resultat och de ringde upp mig några timmar senare. Trodde inte jag skulle hinna med något försök mer i år eftersom jag trodde att man skulle ha en vanlig mens först och sen köra och då skulle det bli precis innan jul då det är stängt. Men jag kunde köra nästa mens redan. Så om drygt 2 veckor är det sprutstart igen.. Har även bett om att få byta donator, känns inte som det var den rätta för mig av 9 ägg, eller 8 eftersom 1 var omoget, blev ju bara två befruktade varav det ena inte blev tillräckligt bra för att frysa och det andra blev ju missfallet.... Så vi får hoppas att det går att byta. Bara en känsla att jag vill det, är säkert inget fel på den donator vi fått men det skulle kännas bättre. Så nu är det bara att ladda om och köra igen, nu MÅSTE det gå vägen.
Lilla M har börjat prata väldigt mycket om syskon, precis när jag fått plus (hon vet självklart inget om det vi håller på med) sa hon att jag har en lillasyster och hon heter Mathilda. Och igår sa hon "jag vill ha en lillasyster" Hon är i alla fall världens snällaste goaste lilla tjej och hon är verkligen allt för mig! Hon är den som får mig att må bra igen. Känns jobbigt när måndagen kommer och det är dags att lämna henne på förskolan hela veckan igen. Nästa vecka blir det det en bra vecka, Förskolan är stängd på måndagen så jag jobbar bara halvdag (sambon jobbar kväll) och på fredagen stänger vi tidigare men jag har valt att gå lite tidigare ändå så hon får vara ledig då så vi får lite mer tid tillsammans, kanske blir ett besök till badhuset. Måste börja planera hennes 3-årskalas också, bara några veckor kvar, Tänk vad tiden går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar