onsdag 9 oktober 2013

Graviditetstest, ruvardag 9

Började blöda lite igår em och tänkte direkt att nu är det mensen eftersom den ska komma på torsdag annars. Köpte med två tester hem och det blev så klart negativt men jag vet ju att det är tidigt och det var ju faktiskt sen eftermiddag. Bestämde mig för att ta det andra testet nu på morgonen. Blödde en del fortfarande när jag vaknade men tog testet i alla fall och det visar ett svagt plus! Typiskt att det måste blöda också.... Men det kan ju vara Nidblödning, biverkningar av Lutinus. Blödde ju faktiskt precis när jag fått plus med M också. Men jag är rädd att det är ett tidigt missfall. Känner mig verkligen ogravid bortsett från att jag igår kväll och nu på morgonen känner mig jättekänslig. På tv var det en liten bebis som grät och jag kände ögonen tåras. Och imorse läste jag bara i kalendern på dagis och kände mig helt rörd för att de presenterat M´s kompis som börjat på dagis. Så det kanske är hormonerna?

Håll tummarna att det slutar blöda, vet inte om jag orkar med ännu ett misslyckande nu....

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna hårt att plusset blir starkare och blodet avtar. Jag blödde väldigt mycket vid min senaste graviditet. Kanske du bara är låghormonare som mig.
    Vågar mig på ett litet grattis!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. håller tummarna jag med, kram

    SvaraRadera