måndag 7 oktober 2013

Ruvardag 7

Har knappt hunnit med något annat än att jobba förra veckan och har därför inte uppdaterat bloggen. Det som är bra med mycket att göra är att jag knappt hinner tänka på att jag faktiskt ruvar. I fredags och lördags kände jag mig riktigt gravid, det molade i livmodern, brösten ömmade och var svullna och det var precis som jag kände livmoderkanten om jag tryckte på magen ( som jag kunde när jag var gravid med M) plus att jag hade metallsmak i munnen. Men söndag, måndag har inte känts något speciellt. Det kan ju faktiskt vara så att det fäste fredag/lördag. Vet inte när jag ska testa. förra gången var det som på onsdag och jag ska ju ha mens på torsdag så vi får se om jag väntar till efter det eller om jag ska göra det på onsdag, är så rädd för ett minus igen, vill inte bli besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar