fredag 11 oktober 2013

Blöder...

Har ju haft en liten blödning sen i tisdags vilket jag ju också hade med M, men idag har den ökat. Igår kväll tog jag ett test och det var positivt fortfarande, tog ett imorse igen, fortfarande positivt men jag tyckte det var svagare än igår kväll och så borde det väl inte vara? Blöder även mer idag, usch tycker inte om det här.... Hade ju fått upp förhoppningen att det lyckats den här gången men idag känns det som det skulle vara ett missfall på g. Jag hoppas jag har fel och det bara är kroppen som inte fattat att jag är gravid och ger mig en mens i alla fall.. Nervöst är det nu i alla fall, skulle bara vilja vara hemma idag, kommer ha svårt att koncentrera mig på att jobba i alla fall, men det är väl bara att bita ihop fram till 16. 

1 kommentar:

  1. Usch och fy för blödningar! För egen del har jag bara negativt att säga om dem, men många andra har ju positiva erfarenheter av att blöda och sedan ändå vara gravida. Jag har aldrig tjuvtestat, däremot har mina + alltid varit svaga (även om jag bara har tagit ett test per graviditet) när jag väl har vågat testa, typ 3 veckor efter ägglossning (med spruthjälp).

    Kramisar i mängder!

    SvaraRadera