torsdag 28 november 2013

Ny plan - ny tag

De ringde mig från festen i tisdags. Det positiva är att vi inte behövde betala något alls så det är skönt! Vi pratade om nästa behandling för vi har bestämt oss att testa igen, skulle kanske hinna ,ed en behandling på mensen som kommer runt nyårsafton men risken är att få avbryta då tidigaste äp är i v3. Så vi bestämde att jag börjar på nästa, prel start v 6, äp v 8. Tycker nog det känns bättre då jag kört 2 behandlingar så tätt. Bra att tänka på mig själv och min familj, försöka gå ner de kilon jag gått upp under behandlingen! Jag måste försöka släppa allt ett tag.

Fick ytterligare dåliga nyheter igår, sambon hade ju en tumör i ena testikeln som han opererade bort 2009, i den andra har de också upptäckt något som de inte vet vad det är. De vill ta bort den inom ett halvår.... Det är alltid något med oss, det får aldrig bara vara bra, ibland undrar jag hur man ska orka gå vidare men lyckas alltid på något sätt. Tänker på min älskade mamma många gånger, skulle verkligen behöva henne. Hon skulle älska lilla M! M säger varje dag nästan att hon saknar mormor.

1 kommentar: