måndag 11 november 2013

Inlägg nr 100

När jag startade denna blogg förra året trodde jag att det skulle gå lika "lätt" som när M kom till på första försöket. Här är vi nu på försök nr 4 för att försöka få ett syskon.

Jag hoppas detta försöket är det sista, Menopur är inte alls roligt att ta tycker jag. Jobbigt att hålla på att blanda och själv dra upp innehållet i sprutan. Men det värsta är nog att sticket gör ont, det svider efter och jag är så öm att det gör ont när byxorna nuddar magen, och då har det bara gått 3 dagar, hur ska det bli efter 1,5-2 veckor om jag nu får hålla på så länge som jag brukar? Får vi ett bra resultat är det dock värt detta alla gånger! Jag har varit bortskämd de andra gångerna att det varit så enkelt och gått så bra! Kände av vänster äggstock imorse, hoppas att det innebär att det är många ägg där inne =o)

Ser fram emot helgen jättemycket, 3-årskalas för min lilla prinsessa! Saknar henne hela dagarna när jag är på jobbet! Hon är verkligen det bästa som har hänt mig och jag älskar varje sekund med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar