onsdag 20 november 2013

Äggplock på fredag

Var inne på VUL igen i måndags och vad de kunde se så var det 5 äggblåsor men det kan vara några till som hon inte kunde se då. Kan ju inte påstå att jag är supernöjd över det resultatet efter att ha bytt till Menopur men vi får se hur det ser ut på fredag, det viktigaste är inte mängden utan att flera blir befruktade den här gången.

Har problem vad jag ska säga på jobbet, mina närmsta kollegor vet inte vad jag går igenom och de är ett par äldre herrar så jag vet inte om jag kan få den förståelsen jag behöver från dem. Får kanske bli migrän igen.... Känns som jag är borta på fredagar jämt. Jag kan ju heller inte förebereda och jobba ikapp vissa saker redan imorgon för det ska ju inte se planerat ut heller... Önskar inget hellre än att jag kan vara ärlig. Har i alla fall ett par andra kollegor som vet om det så det känns skönt att prata med några i alla fall.

Ägglossningsspruta ikväll, så skönt att vara klar med hemska Menopur, Aj aj vad ont det har gjort, helt öm på magen.

Skulle behöva en vecka ledigt och bara vara hemma efter allt som har varit där här året! Längtar till julen, verkar som jag kan vara ledig alla dagar utom 27/12 så det ska bli skönt!
Saknar min lilla älskling på dagarna, önskar att jag hade mer tid med henne. Hon är den som får mig att må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar