fredag 24 maj 2013

Ruvardag 7

Inga känningar direkt, huvudvärk i 2 dagar, jättetrött men det kan ju bero på att jag inte haft sovmorgon på flera veckor... Börjar nästan tro att det inte kommer bli något den här gången, bara en känsla jag har.
Vet inte om jag ska våga mig på ett tjuvtest på söndag morgon. Jag vet att det fortfarande är tidigt men jag vet att jag kommer jämföra med förra gången, kanske lika bra att hålla sig till den 2/6... Vi får se. Normalt sett ska jag ha mens på tisdag, blir intressant att se om det kommer då. Antar att hormoner och progesteron kan skjuta fram den också. Förra försöket när det inte blev något ET så fick jag mens som igår men då tog jag ju heller inget progesteron.

Ska försöka njuta av att det är helg och vara med min lilla M. Hon är så go! Kommer så mycket roliga ord och meningar nu och hon har ett grymt minne, henne kan man inte lura! Har man lovat en tablettask efter kvällsmaten mitt på dagen så kommer hon ihåg det! Förra några veckor sen hade jag fått henne i säng och efter 10-15 min kom hon på att hon skulle ha fått en tablettask! Så då var det bara att komma upp och sen borsta tänderna igen... Har man lovat så har man!!

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar