måndag 27 maj 2013

Är det kört nu?

Tror mensen kom imorse, jag har haft en känsla hela helgen att det inte gått vägen. Jag hoppas fortfarande att jag har fel och att det bara är en liten blödning. Första gången fick jag ju en blödning som om det skulle vara imorgon, är det lika den här gången? Känns i alla fall som jag sörjde igår och tar nya tag idag! Jag är glad för min lilla underbara M som jag har redan men det skulle vara kul med ett syskon till henne. Allt känns bara så orättvist, alldeles för många runt omkring mig som bara får barn efter barn, samtidigt som flera runt omkring mig får kämpa och har ännu inte lyckats, jag känner med er!

1 kommentar:

  1. Nej, så tråkigt! Lider med dig och HOPPAS att det är en liten blödning bara. Härligt att du kan ta nya tag! Min erfarenhet är att det går lite upp och ner det där med hur bra det går att hantera "misslyckandena", men du ska veta att du inte är ensam om att inte kunna få ett syskon... Tyvärr går det inte att planera allt:-(.
    Styrkekram!

    SvaraRadera