tisdag 28 maj 2013

Ruvardag 11

Förmodligen är det kört, blödningen avtog lite igår kväll och hoppet kom tillbaka, men imorse tilltog blödningen men fortfarande inte jättemycket men tog ett test imorse också och det var negativt.
Känns som det är över och jag känner mig inte ett dugg gravid. Vet inte hur vi ska eller vill gå vidare efter det här. Det var nog tyvärr vår sista chans att sambon skulle kunna bli den biologiska pappan.
Ibland undrar jag om det är meningen det som händer nu, vi har det inte alltid superbra. Vet inte hur man ska hitta tillbaka till de känslor man en gång hade? Är så mycket som har hänt de senaste åren. Dels har vi vuxit ifrån varandra och jag är den som tar ansvar medans han har andra prioriteringar, så vem vet, kanske är det inte meningen att vi ska ha ett barn till tillsammans?

2 kommentarer:

  1. Kramar! !! Progesteronet kan ställa till det lite med blödningen. Ibland småblöder man länge, ibland blir det en störtflod, ibland någonting mitt emellan. Ni är inte ensamma om att ha ett lite kämpigt förhållande. Det är vanligare än man tror... Precis samma för oss.

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna att det inte är kört! Att det är progesteoronet som gör att det blöder. Styrkekramar

    SvaraRadera