måndag 6 maj 2013

Känslor

Vet inte om det är hormonerna som spökar men jag känner mig "konstig" Blir lätt irriterad och känner mig deprimerad från och till. Måste vara dessa hormoner... 5 sprutdagar har gått (la till Orgalutran igår), det blir VUL på onsdag. Hoppas ÄP blir på måndag, skulle vara smidigast för denna vecka är det sambons nattvecka och det blir lite dumt om det bli mitt i veckan då....

Ska vara ledig på fredag så det blir en kortvecka den här veckan! Inga fel alls!

Vi har preliminärbokat en resa till Mallorca 2 veckor i slutet på juni, vet inte hur vi ska göra, kan ju vara superfint här hemma då... Vill så gärna komma bort men vet inte om jag egentligen vill åka mitt i sommaren? Bättre att göra i höst kanske? Det lutar åt att avboka den och avvakta lite. Men skulle det gå åt skogen med detta IVF försök skulle det vara härligt att ha en resa att se fram emot... Jaja vi får se.... Måste bestämma oss senast imorgon tror jag att det var.

Nu börjar min arbetsdag så det är väl bara att ta tag i den! Fick en ny tjänst from 2 maj så det känns lite roligt att jobba igen! En utmaning kommer det bli, precis vad jag behöver!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar