måndag 23 september 2013

VUL

Det gick bra med sprutandet i lördags. Var lite orolig att det skulle vara svårt att komma ifrån kl 21 så strax före 10 i smet jag iväg till en toalett. Hade berättat för en kollega som själv gått igenom IVF så hon var snäll och följde med mig. Det gick bra att ta dem och skönt att kunna slappna av när det var gjort sen. Hade tur att jag gick när jag gjorde för sen var det en del tal och annat så det hade varit jobbigt att sticka iväg mitt i. Haft en supertrevlig helg med kollegorna, allt har varit kanon!

Idag på morgonen var jag iväg på VUL. Var minst 9 äggblåsor som såg jättefina ut tyckte han så på fredag blir det ÄP. Precis som jag hade hoppats, då har jag helgen på mig att "återhämta" mig. Hade varit jobbigare på måndag också dels för att en av mina två kollegor då är på semester och det hade blivit jobbigare för den kollega som är kvar att bli ensam och eftersom jag inte talar om någon innan utan blir "sjuk" (får nog bli migrän) så känns det bra att det är på fredag när de är två i alla fall.
Skönt att det är bara är totalt 5 sprutor kvar nu, börjar bli rejält öm i magen, den här gången har det gjort ondare att sticka, måste ha träffat någon nerv nästan varenda gång. Skönt att det är snart är över och denna gång vill jag ha belöning!! Tredje gången gillt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar