fredag 20 september 2013

Sprutdag 7

Redan inne på 7:e sprutdagen idag! Skönt att jag har ganska fullt upp så det bara rullar på.
Fasar för morgondagens sprutor som måste ske på en typ toalett i Stockholm. Får ångest för att tänk om sprutan inte funkar eller om det blir något fel på nålen eller nåt? Ska jag ta med två av varje för säkerhets skull, och ska jag då ha de extra kvar på hotellrummet eller med i väskan? Vill ju inte ha dem med i onödan... Det har ALDRIG strulat under de andra tre försöken men bara för det gör det väl det nu. Blir i alla fall att ha med dem i väskan till Stockholm men där vi ska vara ligger inte i direkt anslutning till hotellet och vad händer då om jag blir några timmar sen med någon av sprutorna? Orgalutranen ska ju inte gå mer än 24 timmar emellan... Eller tänk om jag missar tiden? Usch bara ångest.
Och inte nog med det så är det fullmåne vilket gör att både jag och M har sovit dåligt två nätter och imorse vaknade jag med halsont... Bara skit just nu... =(

Om jag ska skriva något positivt är det att jag igår orkade springa 5 km och tom på en hyffsad tid, sååå nöjd med mig själv. Fick dock en jobbig astmaattack efteråt och Bricanylen blir jag så darrig av så jag skakade i 4 timmar efteråt, så otäck känsla, känner mig toksjuk! Men jag sprang så det får det vara värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar