måndag 16 september 2013

Sprutstart

I fredags kom mensen igång så i lördags var det dags för sprutstart på detta 4:e IVF-försök (3:e syskonförsöket). Kör samma dos som senast 300 IE Gonal-F och from onsdag lägger jag till Orgalutran. VUL blir det på måndag. Tippar på ÄP fredag nästa vecka eller måndag om 2 veckor. Känns lite långt med måndag men lite för kort med fredag så jag vet inte hur de lägger upp det, äggen får ju inte vara omogna heller... Hade varit perfekt med lördag tror jag. Men vem vet, den här gången ska jag inte sänka dosen efter ett par dagar så då kanske fredag är bra!
Ska ju till Sthlm med jobbet i helgen, ska bli lite jobbigt att behöva gå iväg och ta mina två sprutor på kvällen... Inte så kul att sitta på en toalett och göra det.. Tänk om det är lång kö utanför eller trångt...
Det ordnar sig säkert, skönt att vara igång nu i alla fall. Håll tummarna för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar