torsdag 23 januari 2014

Snart dags för försök nr 6

Usch vad dålig jag är på att blogga, men jag har inte haft något intressant att skriva och heller ingen ork. Blir annat när man inne i behandling, då är det skönt att skriva av sig.

Nu har de här två månaderna snart gått och det har gått snabbt, har känts bra att ha uppehåll men sambons syrra förstörde mitt lugn en del, känner mig fortfarande sårad av hennes ord och jag känner inte för att träffa henne innan vi är klara med nästa försök. Ska nog kunna undvika det då vi inte umgås jätteofta.

Väntar för fullt på att min mens ska komma vilket borde ske på måndag men man kan ju hoppas att den känner för att dyka upp lite tidigare. Nu måste vi bara lyckas, jag försöker träna en hel del och äta mindre för att gå ner de där kilona jag la på mig under de två förra behandlingarna men det är svårt, har extra svårt att låta bli något gott på kvällen när sambon jobbar men träningen går riktigt bra. Vi fick ta över en crosstrainer av sambons arbetskamrat som bara ville bli av med den, perfekt att stå framför någon bra serie på tvn på kvällen. Sambon jobbar ju eftermiddag/kväll varannan vecka så det blir svårt för mig att komma iväg till något gym då så det här passar mig utmärkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar