onsdag 29 januari 2014

Biverkningar

Igår kom den biverkning jag får varje gång, - huvudvärk. Tar ju rätt hög dos också (400 IE) så det kanske inte är så konstigt. Idag har jag även vaknat med halsont men det är mer värk och på ena sidan, känns som inte klump. Avskyr att ha ont i halsen, känner mig alltid så hängig och illamående av det.
3 sprutdagar har gått och jag har VUL bokat på måndag. Får för mig att jag har slut på ägg så jag är lite nervös för det hehe.

Ska försöka ta mig igenom den här dagen på bästa sätt, just nu vill jag bara åka hem och lägga mig och vila. Men Alvedon och halstabletter får hjälpa mig klara dagen.
Får i alla fall lite sovmorgon imorgon, M ska till tandläkaren på 3-årskontroll, hon tycker att det ska bli roligt så det är ju bra. Försöker att inte överföra min rädsla på henne,

2 kommentarer:

  1. Du också halsont? Jag med! Noah har slemhosta och Neo snuva - och kräktes ner hela frukostbordet samt sig själv imorse när han satte en dinkelpuff i halsen.

    Nog ingen risk att äggen är SLUT, men de kan hålla lite sämre kvalitet när man blir äldre. DOCK är du inte SÅ gammal än. Nu hoppas vi på det bästa och att du får ut många fina ägg när det är dags för äggplock:-). Håller alla tummar jag kan!!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh fy med kräks! Det är nog det värsta jag vet... Blääää
      Hoppas ni kryar på er.
      Tack för dina lugnande ord. Tänker ju ändå på att det är 6:e gången och har hittils har de plockat ut 42 ägg och normalt sätt mognar ju ett ägg i månaden så det är ju nästan 4 år som försvann... =S.... Men jag ska nog inte tänka så.
      Kram

      Radera