torsdag 13 december 2012

Lucia

Snart dags för jul, helt galet vad fort det går! M fick feber i fredags kväll så vi fick stanna inne hela helgen och vab på måndagen! Men nu har hon varit på dagis några dagar igen! Lite hostig men inget annat som tur är! Idag är det dags för luciafirande på dagis! Ska bli så mysigt! Min lilla stumpa sjunger för fullt på "Natten går tunga fjät...", "Midnatt råder" och "Lusselelle". Hon älskar att sjunga och är riktigt duktig på det! Så häftigt att höra från den ena dagen till den andra!
Hon har varit lite trött när jag väcker henne på morgonen för att gå iväg men idag när jag började prata om lucia och glitter i håret så flög hon upp! Hjälpte tom till att ta fram blöjan och sa att hon ville ha kläder på sig!

Försöker att inte tänka så mycket på vårt misslyckade IVF försök men det kommer över mig lite då och då! Skulle så gärna vilja ha min mamma här och prata med. Känner mig ensam i allt det här. Försöker ställa mig in på att det bara kommer bli ett barn! Jaja om en månad vet vi kanske om det finns någon chans för oss. Ska försöka släppa det under jul och nyår!

Stort grattis till "Santosha" som igår "121212" fick sin andra son! Är så glad för deras skull! De har inte heller haft det så lätt!

Och till alla er där ute som är i startgroparna eller är fullt uppe i alla försök/misslyckanden, 2013 måste bli det året då det vänder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar