tisdag 4 december 2012

Kallt!

-20 är alldeles för kallt för min smak! Men nu på morgonen var det bara -13! =o) Det får gärna vara några minus och snö, det är bara mysigt men jag gillar inte när det blir svinkallt!
Denna julperiod är så förknippad med mamma, hon gjorde jämt så mysigt hemma med ljus och pynt, saknaden känns extra stor just nu och jag känner mig så ensam! Lilla M pratar också mycket om mormor just nu, mitt i natten kan hon sätta sig upp och säga "saknar mommo".... Lilla stumpan, de hade verkligen en speciell kontakt från början! Önskar att hon fått lite längre tid med henne. Mamma hade älskat att prata med henne nu och jag hör hennes skratt inom mig när M gör vissa saker! Saknaden är verkligen jättestor nu... Förstår vad alla menar, hur det blir när det gått några månader och allt börjar lägga sig. Alla runt omkring en har börjat lägga det bakom sig medans det blir mer och mer verkligt för mig. Det är nu man skulle behöva stöd från de i ens närhet.
Brorsan drar utomlands nu i veckan med sin familj! Avis! Vill också slippa denna kyla! Nu efterhand känner jag att vi borde ha väntat lite med Thailandsresan men just då var den välbehövlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar