torsdag 27 december 2012

God Jul

Julen har varit bra, men väldigt tom! Känns inte alls som julen är lika viktig nu när mamma inte är med oss! Men för M´s skull och tack vare henne har vi firat den som vanligt!
Jag känner mig så ensam utan mamma, har inte riktigt någon att prata med mer än ytligt!
Jobbar idag och imorgon och sen är jag ledig till den 8/1! Ska bli så skönt! N jobbar 2-4/1 så då får M och jag hitta på lite skojiga saker!
Hon är för go, hon brukar ringa till mig när jag jobbar och nu kan man förstå en del hon säger! Hon berättade att hon åkt pulka i backen och att pappa hade ramlat! Så häftigt att man kan ha en liten konversation! M är supernöjd med julklapparna och kan sitta i timmar och leka med dem!
Bara en timme kvar sen får jag åka hem och mysa lite!

Jag hoppas att 2013 kan bli ett bättre år, behöver lite positiva händelser nu!

1 kommentar:

  1. Skickar massor av virtuella kramar! Känner igen delar av det du skriver, även om jag har båda mina föräldrar kvar och numera två pysar som är mer eller mindre förtjusande (för det mesta mer, men inte alltdi). Den äldre pysen fick en Brio-tunnelbana i julklapp, "precis en sådan som jag ville önskat mig", som han uttryckte det, och sedan var lyckan gjord. Han pratar väldigt mycket, även om det inte är riktigt rent det han säger. Händer VÄLDIGT mycket med talet mellan 2 och 3 år.
    Kramisar

    SvaraRadera