fredag 7 mars 2014

Jag blir galen!

Fick en blödning till i tisdags, det kommer rätt mycket några timmar sen avtar det eller försvinner. Denna gång har det kommit lite blod ons/tors också men väldigt små mängder. Tog testet imorse enl vad fertilitetsenheten bad mig göra och det är fortfarande ett starkt plus. Vilken berg och dalbana det här är. Ena stunden ger jag upp helt, nästa stund så får jag ett litet hopp. Om det varit ett missfall som pågått i  2 veckor, borde inte testet vara lite svagare nu? Kan det ha varit missfall på den ena förra veckan och på den andra den här veckan? Ska ringa direkt när de öppnar kl 8 så får vi se vad de tror. Det här är i alla fall tortyr, det är taskigt att av kroppen att ge mig tecken på graviditet såsom illamående och "bröstförändringar" samt starka plus samtidigt som det blöder. Två gånger har jag nu börjat bearbeta och acceptera att det inte blev något den här gången heller och sen får jag ett hopp igen. Orkar bara inte mer.

Min lilla prinsessa är sjuk, feber och hosta, det är så synd om henne och jag önskar jag kunde göra något, hoppas verkligen det är på bättringsvägen så vi kan få vara ute i helgen, ska ju bli varmare ute så man får passa på att njuta.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Hur går det? Jag har följt din blogg ett tag men aldrig kommenterat tidigare. Har du fått någon hjälp? Jag håller alla tummar!
    Kram!

    SvaraRadera