torsdag 21 februari 2013

Väntar provsvar igen!

Igår var det två veckor sen sambon lämnade nytt prov och fortfarande inget svar. Vad är det som måste ta sån tid? Jag hoppas verkligen detta prov visar bättre.
Men jag fick åtminstone en positiv överraskning igår ang donatorspermier, (dock hoppas jag på att vi slipper använda oss av det) tydligen finns det just nu bra med donatorer så man nu kan få göra syskonförsök där vi går. Jag hoppas verkligen det stämmer, har börjat fundera på hur man ska kunna ta sig till tex Umeå eller Danmark fram och tillbaka flera gånger. Vi har inte bestämt oss än hur vi ska göra om provet visar lika dåligt som tidigare. Vi får ta beslut om det efter det här provsvaret.
Nu vet jag iallafall att det inte kommer bli någon 2013-bebis.... =(

Har blivit en del vabbande senaste 2 veckorna. Förra veckan var M jätteförkyld med hosta och feber och så var hon på dagis i måndags. På kvällen vaknade hon och var otröstlig, efter stund fick jag henne att somna om och sen sov hon hela natten. På tisdag morgon kände jag att hon var varm och såg även att det var var geggigt i örat. Förstod direkt att det var öroninflammation som värkt hål... Så nu är det penicillin som gäller i 7 dagar. Hon var pigg igår så idag har hon varit på dagis igen. Hoppas hon få hålla sig frisk nu. Fick höra att det var ett barn som insjuknat i magsjuka igår på dagis..... Jag hoppas vi har lite tur den här gången.....

3 kommentarer:

  1. Gumman vad tråkigt att höra :(
    Har du ringt och frågat vad det är som tar sån himl tid? Vore ju skänt om ni kunde få ett svar liknande "senst den... kan vi ge svar", så att ni har något att förhålla er till?
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sambon ska ringa imorgon om det. Nu har det gått 3 veckor. Det är ju han som lämnat provet så jag kan inte göra så mycket... Vi har dock inte så höga förväntningar då de andra proven inte sett så bra ut. Just nu vill jag bara ha svar så jag vet hur vi ska gå vidare...

      Radera
  2. Hej!
    Har ni fortfarande inte fått svar? Håller tummarna att det ser bra ut.
    Kram
    Libra

    SvaraRadera