onsdag 3 september 2014

Äggplockning

Om en halvtimme är det dags för äggplockning, känner mig inte nervös alls för det, mer för resultatet. Tänk om inget blir befruktat? Fast egentligen bättre det en att jag får tillbaka något som inte tar sig. Känner mer och mer panik för det här, vi kan ju inte hålla på i evigheter men jag har så svårt att ge upp tanken om ett barn till, att vara mamma är verkligen det bästa som finns. Finns inte en dag jag inte längtar hem till min prinsessa, hon är i mina tankar konstant. Tänk att få ha två små underbara barn i mitt liv. 

Wish us luck! 

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna! Och förstår att du längtar efter ett syskon... Det gjorde jag med, och när Neo föddes blev jag plötsligt hel. All min längtan efter fler mättades, och jag blev så oändligt lugn och trygg med att vi "bara" skulle få två barn. Kramis och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt har gått bra idag.
    Kram

    SvaraRadera