tisdag 19 mars 2013

Sjukdomar och läkarbesök

Min lilla tjej är sjuk hela tiden. Går bara några dagar emellan så blir hon dålig igen, feber och hosta är det just nu. Hon hostar dygnet runt även i sömnen, så synd om henne. Jobbar aldrig en hel vecka i sträck och det känns jättejobbigt. Även om vi försöker dela på det till viss del så blir det hattigt. Men idag ringde jag vårdcentral för det går inte att ha det så här längre. Och vi fick en tid i eftermiddag.
Vill bara ha 1-2 veckor i sträck där alla mår bra och vi kan återgå till normal vardag.
Alla säger ju att de som är mycket sjuka när de är små blir jättefriska sen så jag hoppas på det!

Annars har vi inte hört något mer om IVF, har inte fått någon tid för besök än.. Känns som allt går så trögt, de kan väl åtminstone boka in en tid?
Får nog ta och kontakta dem, vill ju kunna planera lite iallafall.

2 kommentarer:

  1. Jag hade massa öroninflammationer och halsfluss och sådant när jag va liten, på mig verkar det stämma, för jag är väldigt sällan sjuk, sambon blir sjuk ganska ofta men trots vi myser så blir jag knappt aldrig smittad å blir jag det blir det lindrigt.
    Det är ju ingen tröst för dig nu, men i långa loppet så.

    SvaraRadera
  2. Ja ring dem! Bättre än att bara sitta och vänta :)

    Hoppas lilltjejen snart mår bättre - i längre perioder!
    Kram

    SvaraRadera